pondělí 15. února 2016

Tasty Therapy slaví druhé narozeniny :)

Jsou to právě dva roky, co jsem ťukala na blogu Tasty Therapy svůj první článek. Teď, o 128 příspěvků, stovky fotek, skoro 700 fanoušků na facebooku a miliony kalorií později jsem moc ráda, že jsem se rozhodla obsadit tenhle malý kousek internetu, zaznamenat tu průběh svojí sladké terapie a pomoci i dalším stejně "postiženým" jedincům, které sem přivede stejná touha po nových sladkých dobrodružstvích, která mne pohání při psaní tohoto blogu. Protože každý nový recept, každý nový dort a každé focení výsledku je takovou malou cestou do neznáma, odkud se vracím o něco zkušenější a většinou i spokojenější. Je to únik do světa, který voní máslem a vanilkou. Do světa s jasnými pravidly, který ale umí i překvapit. Adrenalin i terapie zároveň.

Takže ať už jste jen náhodnými kolemjdoucími nebo se mnou moji sladkou terapii podstupujete pravidelně, jsem ráda, že jste tady. Tohle je náš společný svět :)

Lenka


www.mytastytherapy.blogspot.cz



Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...