neděle 15. února 2015

Krásné první narozeniny

Je to tak. Moje milá sladká terapie slaví první narozeniny. 
Co začalo jako pokus, pokračuje jako koníček a užitečná výmluva pro časté pekařské seance.
Dělá mi radost a doufám, že se vedle té spousty náhodných kolemjdoucích najde i pár lidí, kteří se sem rádi vrací za inspirací.

Za ten rok jsem napsala skoro sto příspěvků, nafotila stovky fotek (z nichž to jen zlomek dotáhl až sem na blog), strávila nespočet hodin v kuchyni i u počítače, nakrmila spoustu břich a ta kila mouky, cukru a másla by už nikdo nespočítal. Zato kila nově usazená kolem pasu mám spočítaná docela přesně.

Takže všechno nejlepší moje milá, ať to spolu ještě nějaký ten pátek vydržíme!


happy birthday Tasty Therapy

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...