středa 25. března 2015

Velikonoční cupcakes 2015 - ovečky

Ovečky k jaru a k Velikonocům prostě patří a na svátečním stole nemůžou chybět. Nechme ale ty čtyřnohé běhat po louce, tam jim to svědčí víc, než na talíři. Místo pečínky si dáme sladké dortíky.

Velikonoční ovečky

Vykouzlit z obyčejných muffinů stádo roztomilých oveček, které spasou všechny kytičky na velikonočním ubrusu, hravě zvládnou i malí pomocníci. Klidně jim tento úkol svěřte a jděte nachytat trochu jarního sluníčka.



Budeme potřebovat:
muffiny dle oblíbeného receptu - na ovečky klasické, na jehňátka mini  
krém (tvarohový, máslový, z krémového sýra - jaký máte rádi)
bílé mini marshmallows (koupila jsem v Marks & Spencer)
párátka, izolepu a vystřižené hlavičky - já jsem použila tuto volně stáhnutelnou šablonu na oblíbenou ovečku Shaun, kterou jsem vytiskla na tužší papír v původní i zmenšené velikosti. 

Připravíme si ovčí hlavičky - vystřihneme a pomocí izolepy zezadu přilepíme párátko.

Pak už jen stačí každý muffin potřít krémem, hustě na něj poskládat marshmallows a dopředu zapíchnout hlavičku. A je hotovo.



Na internetu najdete spoustu nápadů, jak na ovečkové cupcakes, stačí si vybrat.


Já jsem čerpala inspiraci a šablonu stáhla od Hello Little House.

Tak ať se povedou i vám a udělají radost malým koledníkům.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...