pátek 7. března 2014

Páteční inspirace - banány

Zase pátek. Kam ten čas mizí? Mám podezření, že kdykoli sednu k počítači,
vstoupím do úplně jiného časoprostoru. Zatímco já se téměř nehnutě hrbím s očima přisátýma k obrazovce, kolem uší mi sviští minuty a hodiny do nenávratna. Třeba při hledání inspirace na netu.

Ve špajzu právě čeká na svoji šanci páreček přezrálých banánů, které už pár dní ochraňuji před vyhazovem. Takže co s nimi?

Banánový chlebíček s kokosem a ořechy. Banán - kokos - ořechy - mňam.

Banánový dort s borůvkami a polevou z přepuštěného másla. Stál by za pokus? 

Banány, banány, banány - další banánové moučníky

A pro změnu ... banánové dezerty.

Chlebíček, dort, moučník nebo dezert? 
Jako muffinoholik budu nadržovat banánovým muffinům - třeba těm z muffinária.

Stejně tuším, jak to dopadne - víkend prosviští kolem mě a já v neděli večer hodím banány do mixéru, přiliju mléko, přidám špetku skořice, trošku hnědého cukru a hrst kokosu - a voilà - skvělý shake bude na světě. Za milióntinu času, který bych věnovala pečení :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...